vineri, 26 aprilie 2013

Inceput pentru Brigada Pittis


Totul a-nceput într-o zi de... iarnă. În februarie, mai exact. Mă aflam în trenul ce ne ducea la Iaşi, la prima întâlnire cu Rapidul din 2013. Eram plictisit şi aveam timp să mă gândesc la toate drăciile. Din ceas în ceas, când se făcea linişte, mai dădeam drumul la o Pasărea Colibri în căşti (negreşit, asta ascult în zi de meci) auzindu-l pe Moţu' cum cântă cu toată patima Pământului. O dată, de două ori, de trei ori, până m-a lovit fix în creştetul capului ideea acestui blog. Apoi numele, imediat. Şi de atunci nu am mai avut pace până ce nu am reuşit să fac ceea ce vedeţi aici.

Brigada Pittiş va fi un blog ceva mai special, clădit după mintea şi sufletul suporterului Rapidist şi, bineînţeles, ale lui Moţu' Pittiş. Aici nu veţi găsi nici urmă de clasamente, statistici, cronici de meci, transferuri, certuri şi toate cele. Nu veţi găsi nici măcar în glumă numele altor echipe în afara celor care merită respectul nostru. În schimb, Brigada va aduce la lumină ceea ce înseamnă Rapidul întru totul şi ceea ce reprezintă personalitatea lui Florian Pittiş pentru Rapidişti şi pentru România. Sunt convins că va ieşi un mix interesant şi original. 

Astăzi, duminică, 28 aprilie 2013, am dat frâu liber blogului. La două luni de la meciul de la Iaşi. Această dată nu este aleasă întâmplător. Este duminica Floriilor şi ce cadou mai frumos îi puteam face Moţului cu ocazia onomasticii sale?

Vă invit să descoperiţi sau să recitiţi lucruri care cu siguranţă că vă vor face plăcere! Mai multe detalii găsiţi la "Info Brigada Pittiş".

Hai Rapidu'!

Vlad Pîrvu

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu